• (iOS) STAR: Super Tricky Amazing Run Otključaj sve

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Otključaj sve ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ STAR: Super Tricky Amazing Run 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    PA DA, ovo je veliki problem. Pokušavam pronaći dečke iz jeseni mjesecima i nisam našao na SVOM TELEFONU ozbiljno ništa, ali kad sam našao ovu "igru". Mislio sam da sam pronašao najbolju kopiju jesenjih momaka.. ........ali JESTE LI ZNALI ŠTO MRZIM U OVOJ IGRCI!to je mini igra koja se zove...........crown capture.TO JE KAO NEMOGUĆE!!!!JA JEDNOSTAVNO MOGU NEMOJTE NI OPIŠI SVJETANJE KRUNE. Pokušao sam 15 PUTA! SAMO DA OSVOJIM JEDNU KRUNU!! ali u svemu...... ova igra je fantastična.

    Candy Manor - Home Design Santai geif

    Ova igra je stvarno smiješna i slatka, stvarno je lijepa, ali dajem joj samo 3 početka jer 1. Nekako mislim da je ova igra lažna jer uvijek ide od 60-30-16-8-1. Ne mijenja se, uvijek je isti broj preostalih igrača. Bit će tako zabavno ako je s pravim igračima 2. Ova igra ima mnogo dodataka, zato je razočaravajuća jer je ova igra stvarno zabavna i reklame ruše :(

    Nije dobro u ovoj igri jer mi se stvarno ne sviđa toliko i smeta mi, ali ne znam da li vam se sviđa ova igra, ali meni se stvarno ne sviđa jer je neugodna i nema ništa i ne radi ništa i uvijek gubim u ovoj igrici to je neugodno ovo nije dobro o moj Bože dečki ne znam zašto vam se sviđa ova igra, ali meni se ne sviđa toliko je dosadna da jednostavno ne želim vidjeti ovu igru nije važno jer mi se stvarno ne sviđa

    STAR: Super Tricky Amazing Run Arkada vxzl

    Dajem joj 2 jer 1. why.make a fall guys igra koja nije na mreži 2. JE STVARNO LAAGGY. 3. Nema guranja. Pa učini to i sljedeći put ću dati peticu. Neka ova recenzija bude korisna za novopridošlice.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :